Laagste prijzen
14 dagen bedenktijd
Achteraf betalen met Klarna
Gratis verzending in NL vanaf €100,-
Toegevoegd aan winkelwagen
Bewerk winkelmandje Ga verder met winkelen

Klantenservice

Stuur ons een e-mail [email protected]

Herroepingsrecht

"U heeft als consument het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] of het contactformulier rechts op deze pagina. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."

Let op: Zakelijke bestellingen vallen niet onder het consumentenrecht en zijn daardoor uitgesloten van het heroepingsrecht.

                                                                                                                   

Modelformulier voor retourneren klik hier

suggesties & Klachten

Indomarmer.nl hecht veel waarde aan tevreden klanten. Het is mogelijk dat u ondanks onze inzet niet tevreden bent over de service die u heeft gekregen. Vanzelfsprekend horen wij dat graag van u, zodat wij er alles aan kunnen doen om u alsnog tevreden te stellen. U kunt uw klacht sturen aan [email protected] of het contactformulier rechts op deze pagina onder vermelding van het onderwerp klantenservice, u krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht. Heeft u suggesties waarmee wij u beter van dienst kunnen zijn, laat het ons per mail weten. Wij hechten veel waarde aan uw mening.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bereikbaarheid Klantenservice

Openingstijden
Maandag10.00 -20.00
Dinsdag10.00 -20.00
Woensdag10.00 -20.00
Donderdag10.00 -20.00
Vrijdag10.00 -20.00
Zaterdag10.00 -20.00
Zondag12.00 -20.00
Contactgegevens
Veelgestelde vragen
Categorieën
Tafels Waskommen Badkameraccessoires Schalen Schaakborden Dienbladen Vazen Accessoires Lampen Beelden Klantenservice Mijn account Nederlands Deutsch English